Aktualnie znajdujesz się na: Strona główna
A A+ A++



Reklamacje i wnioski

Reklamacje i wnioski przyjmowane są:

  • w formie pisemnej na adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik,
  • telefonicznie: tel. (81) 751-27-75,
  • elektronicznie (formularz zgłoszenia reklamacji i wniosku na stronie internetowej spółki)
  • osobiście w siedzibie spółki jw. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 

Członkowie Zarządu przyjmują interesantów w sprawach reklamacji i wniosków w każdą ........ w godzinach od 13:00 do 15:00 w siedzibie Spółki przy ul. M. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik.

Metryka strony:

Osoba publikująca: Dariusz Pasieczny
Data publikacji: 12.05.2013
Autor dokumentu: Dariusz Pasieczny
Dokument z dnia: 23.04.2013
Dokument oglądany razy: 2 356